Concentraciones d’apoyu a Cándido y Morala

Extraido de glayiu.org ::

12:55 hores: Al terminu de la concentración en Villabona la comitiva va dirixise a Xixón pa facer una caravana informativa.

12:40 hores: Entrevista a Gallardo, de CSI:

¿Cómo valorais la forma en las que se llevaron a cabo las detenciones?

Fueron de la forma más rastrera, autoritaria, reaccionaria… Como si se tratase de dos delincuentes que fuera a a eludir la sentencia, cuando ellos son personas públicas, conocidas que están defendiendo activamente su inocencia. No existió notificación alguna, les detuvieron cuando se disponian a pasar el fin de semana con su familia.

¿Cómo cambia esto la forma de enfocar las protestas?

Lo nuevo es “esta concentración de hoy en respuesta a la forma tan rastrera que tuvieron de apresarlos. El resto está planificado y empieza mañana lunes con una asamblea general de la Plataforma poles llibertaes y contra la represión” a les 19:30 hores nos locales de la CSI, Casa Sindical de Xixón. Hay actividades y protestas programas. La más importante el día 26 de xunu, martes, frente a Delgación de gobierno en Uviéu para exigir la libertad de los compañeros y la dimisión de Trevín.

¿Sabeis algo de Candido y Morala desde su ingreso en prisión?

Están bien. Eso nos comentaron las familias. Dentro de unos minutos habrá una comparecencia de los abogados y familiares para comentar a los cerca de 500 concentrados en el cruce hacia la carcel donde nos han retenido cual es la situación de ellos.

12:30 hores: Más de 300 persones concentrensé nel cruce de la subida a Villabona onde la Guardia Civil bloqueó el pasu pa evitar que la caravana a Villabona llegase a les puertes de la carcel. Suenen gaitas y l´ambiente ye animau.

12:15 hores: LLega una pancarta onde pude lleese: “Llibertá Candido y Morala. Represión Non!” y los concentraos situense tres ella. Tamién lleguen los coches que conformaben la caravana d’Uviéu, son varies docenas de coches y furgonetas que sumanse a los cerca del mediu centenear de coches que ya ocupaben la cerretera que permanez bloqueada. El númberu de concentraos medra constantemente y va tomando cuerpu la protesta. La concentración va mantenese mientres nun lleguen les noticies de la carcel. Llueve.

12:00 hores: La caravana de coches que partió de Xixón llegó a 2 km de Villabona onde la Guardia Civil Española bloquea l´accesu a la carretera de la carcel, situada no altu d´una cuesta . Más de 200 persones s’alcuentren concentraes cerca la carcel, na carretera, glayando pola llibertá de Cándido y Morala. La policia custodia la prisión y tá amenazando con multar y retirar cola grua los coches de quienes asistieron a la convocatoria que bloqueen la carretera d´accesu a la carcel al no tar previstu sitiu para aparcar tanta “visita”. L’ambiente ye tensu. Nos prosimos minutos un abogau de CSI va informar de la situación de los sindicalistes presos.

11:20 hores: La caravana de coches que partió de Xixón dirixese a Villabona con una sonora pitada. A la so llegada informaremos de la situación alrodio la carcel. Nun podemos precisar entá’l númberu de coches pues ye dificil distinguir nel atascu formau.

10:55 hores: Los concentraos abandones les inmediaciones del ayuntamientu pa dirixise a los coches. Se dirá en “porocesión”. La cita ye a les 11:00 hores na Avenida Carlos Marx de Xixón. Tamién tan partiendo coches al menos d´Uviéu y Avilés. En Villabona ya hai xente concentrada a la espera de que reunanse los distintos grupos.

10:35 hores: Frente l’ayuntamientu de Xixón más d’un centenar de persones permanecen concentraes n’espera de salir p’hacia la carcel de Villabona n’una marcha que va fundir esta concentración cola que tá faciendose n’Uviéu a la mesma vez.

Según informannos ayer varios grupos de persones continuaron la protesta na madrugada prendiendo barricaes de fueu en al menos 3 cais de Xixón con contenedores de recoyia de basoria. Tamién conocese un ataque que estrapayó les cristaleres d’una de las oficinas de recaudación que’l “Principado” tien en Xixón. En neguna de les protestes hebo de reseñar incidentes.
Na nueche d’ayer grupos de solidarios adaptaron Xixón a la nuea realidá de los sos paisanos Cándido y Morala faciendo pintaes informatives y en petición de la so llibertá.

N’unos minutos entamamos cola información en direutu dende l’ayuntamientu de Xixón onde entamó fai dalgunos minutos una concentración n’aopyu a Cándido y Morala que va finar a les 11:00 hores pa treslladase entón, en caravana de coches, tá la carcel de Villabona.

  1. CONVOCATORIES URXENTES: Convocatorias en apoyo a Cándido y Morala
  2. Noticia: Candido y Morala treslladaos a Villabona!! y un feríu en carga policial
  3. Noticia: Deteníos Candido y Morala – Concentración de sofitu en Comisaria (Natahoyu)
  4. Noticia: Acaben de detener a Cándido y Morala
Anuncios
Esta entrada fue publicada en Anarcosindicalismo, convocatorias, En la red, General, Noticias. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s